Tuesday, 25 September 2007

Rare ting og snaale greier..

Ein del av det aa leve saman med folk fraa andre land og kulturar, er vell det og stadig vekk bli overraska over kva som er "normalt" for folk aa ete.. Her er nokon raritetar eg har komt over til naa:


Toast med kanel....
eller?



Eller kva med graut med kiwi med skall paa...!?
(litt daarlig bilde...)

Og saa har me peanottsmor, som rett og slett e et kapittel for seg sjol..Amerikanerane ete peanottsmor pa/til alt..Banan med peanottsmor, eple med peanottsmor osv...


Eg, for min del, blir mobba for mitt private lager av "oat meal" og at eg ete havregrynsgraut "all the time"...

6 comments:

Elise said...

Ha, Ha, dette er det kjekkaste innlegget du har skrive til no! Det er dette eg som lesar er på jakt etter, dei små tinga ein opplever i utlandet og tykkjer er rart i byrjinga, men så blir vane, men for oss som er heime er annleis. Godt jobba, held fram med å skrive slike innlegg!
Eg var forresten på Kilroy reisemesse her i går, og eg berre kriblar i kroppen etter å kome meg ut i verda og oppleve ting! Kos deg og nyt tida maks! Og forresten; New Zealand er jo eit el dorado for ekstremssport, når får eg sjå bilete av deg som hoppar i fallskjerm eller strikk? Du må nytte moglegheitane!

Anonymous said...

Havegrøt du...Kom te Bergen så fort du har landet i Norge, så skal du få komme på middag her:)
J.S

Anonymous said...

Eg veit du elske kornblandingar! Klem,ma...

Anonymous said...

Fortsett med å spise havregraut. Veldig sunt! Særlig med flytende honning på..
Hilsen pappa

Josh and Osa =) said...

haha... been there, done that! I feel you girl, i feel you!

It was really nice to chatt so briefly with you the other day! I'll try to call you soon!:)
love
Åse

Anonymous said...

hei og hello astridjentå!! Det e godt å sjå at det er nåken andre og som og lika havregryn og havregrynsgrøt sjøl etter å ha åte bøttevis av det på folkehøgskule :) Ka me å få amerikanerne te å spisa havregryn med peanøttsmør.. dei vil sikkert lika det og:) klem fra solfylte bergen