Wednesday, 19 September 2007

Anker i storm

Moter stadig vekk nye folk... Lordag formiddag var me invitert på brunch til ekteparet Helen og Ben Applegate. Folte med ein gong eg kom inn dora at det var noko spesielt med desse folka. Dei strålte av gjestfrihet, vennlighet og omsorg - og hadde diska opp med et herlig måltid til oss.

Helen holdt på å lage vafler når eg kom, og eg, som alltid har trudd at vafler var typisk norsk, kommenterte det. Då ho fann ut at eg var fra Norge, sa ho at ho trudde ho hadde boka som ho hadde skrive paa norsk, og gjekk for aa finne ho, mens eg, overraska både over at ho hadde skrive ei bok og ikkje minst at ho hadde den paa norsk, blei ståande igjen å steike vafler. Ho kom tilbake med boka "Anker i Storm" (som eg er sikker på at eg har sett for, ein eller annan plass...?)

Helen og Ben fortalte at dei hadde jobba ombord på Anastasis, eit av Mercy Ship sine skip, i 10 år. Ben som kaptein, og Helen som skipets mamma. Mee fekk sjå bilder, og dei fortalte om oppholdet og delte nokon fantastiske historiar om det dei hadde fått vore med på.
Men i heile 20 år hadde dei holdt fast på drommen Gud hadde gitt dei om et skip som kunne fore mat, kler og nodhjelp til lidande mennesker, for Anastasis var ein realitet. Anker i storm er ein fortelling om kamp og utholdenhet, ansikt til ansikt med uoverkommelige vanskeligheter. Om å stole pa Gud naar det koster... Og kva er vell meir inspirerande, enn å mote et ektepar som gjennom eit langt liv med masse motgang, har holdt fast på trua og komt så styrka ut av det?

7 comments:

Anonymous said...

Heisann! de virke spennanes de du oppleve!:)nyt sol og sommar!
Eg og elise har akkurat vore på krik swingkurs, kjekt!
heidå!
Maria S

Elise said...

Hei Astrid! Nå skal eg snart ha ex. phil.-framføring om Sapir-Whorf-teorien. Veldig interessant, eg kan fortelje deg om den i jula! :-)

Josh and Osa =) said...

hei...
åh, da e heilt grusomt å va heime! E savna allesmmen der nede sååååååååååå masse!
Nåja, egentlig så e da ikke så galt, prøva for da meste å ikke tænk på da, å då går da litt bedre.. Familien min e jo god:) Kjæmpe glad i dæm, dessuten e da helt nydelig her! Prøva å sjå på de gode tengan! :)

Kordan går da der nede??:)

Britt Eva, Kjartan og Ingvill said...

Hei hei du.

Kjekt med melding fra deg i dag. Eg blir så glad når eg ser at du trives. Kossen e formen/helsa??

Miss you. Her e det bryllupstanker for alle pengene. Det e spenennde...

Klem

Anonymous said...

Hei Astrid! Spennande å lese om kva som skjer.Sikkert godt å koma inn i ein gjestfri heim. Den boka må me finne... Klem,ma...

Anonymous said...

Hei igjen!
Ukjent forfattar for bokhandelen i Aksdal,...men biblioteket skulle greie å skaffe den til meg. Bravo!(biblioteket i Trondheim hadde den, bl.a.) klem igjen frå mamma.

Anonymous said...

Hei.
Veldig kjekt å høre om arbeidet! Mamma har kjøpt boka, så nå kommer vi til å få vite mer om det du holder på med.
Lykke til videre!
Hilsen pappa