Thursday, 22 November 2007

Smokey Mountain


Etter to veker i Calapan, sette me kursen mot Manila igjen og Balut YWAM base, som ligg i naerheten av Smokey Mountain. Somkey Mountain er eit "soppelfjell", der tusenvis av fok bur og lever av aa samle soppel og finne ting dei kan selge/resirkulere. YWAM Balut er retta mot desse "soppelplukkerane", og har blant anna Tuberculosis Ministry, Nutritional Day Care, Family Ministry og Student Sponsorship Ministry.

Filippinene er eit land som byr paa store kontrastar. Det har vore toft og sjaa saa mykje fattigdom, og dei store forskjellane mellom dei mange fattige og dei faa rike her. Men, til tross for dette, er folka me har mott smilande og glade. Blir mott av fleire smilande ansikt her enn paa gata i Norge...

Tirsdag kveld pakka eg og Hope sekken og sette oss paa flyet tilbake til New Zealand. Helsa har vore sviktande for oss begge, men det var ein hard avgjorelse aa forlate Manila litt for resten av teamet. Men eg er tekknemlig for alt eg har faatt sett og opplevd. Og, aa komme fra stoyfyllte, forurensa, kaotiske Manilla og tilbake til naturskjonne New Zealand og puste i frisk luft igjen - det var som aa komme heim! Saa naa staar et par rolege veker i New Zealand for tur, for eg sett meg paa flyet tilbake til kalde Norge...

5 comments:

Elise said...

You go girl!

Britt Eva, Kjartan og Ingvill said...

Astrid.

E glede meg t å treffe deg igjen. Kjekt å lese om dine utflukter og opplevelser. Når komme du t Norge?

Anonymous said...

Hei Astrid. Vel tilbake på NZ igjen. Nyt den siste veka der, og ha ein god tur heimover. Me gler oss til å treffe deg igjen, og høyre om dine mange opplevelsar... Klem,mamma.

Anonymous said...

Hei. Kjekt å følla med koss du har det. Håpe på å sjå deg i jula. Klem fra oss i Granvin...tante

Anonymous said...

God tur hjemover. Regner med at du kommer en tur til Halden før jul..! :) Vi snakkes nærmere
Klem fra Ellen og co