Sunday, 5 August 2007

Eg lengte heim!!

Neida, det gaar fint, men eg, som faktisk aldri pleie aa lengta, har altsaa gjort det denne veka.. Men tippe d e i saanne situasjoner at ein ser kor mange ein har aa vaer gla i aa kor masse ein
har aa vaere takknemlig for...:-)

Ellers har forste veka vaert bra! Har blitt indrodusert til Marine Reach og kva dei driv med (se link til hoyre), og blitt litt kjent i omraadet her. Har ogsaa faatt med oss en musikal, "Fiddler on the Roof", som dramalaereren vaar var med i. Veldig bra!













Over ser dokke Pacific Park Christian Camp (til venstre), som er plassen me skal bu dei tre forste vekene. Stranda er vaar naermaste nabo, berre 150 meter unna, lengste sandstranda eg nokon gong har budd ei naerheten av.. So that's nice! Dumt det er vinter her naa.. Men det er ca som kald sommar i Norge, saa det er ikkje saa ille.











Utsikt fra Mt. Manganu, Tauranga.



Olivia, Sarah, meg, Withney, Diana, Lauren, Hannah, Josie

3 comments:

Anonymous said...

Hei Astrid!
Koseleg å lesa bloggen din. Det var litt godt å høyre at du lengta litt, men trur du kjem til å få det veldig bra!

Eg har no nettopp snakka med ho mormor på Storaleite og eg las opp kva du hadde skrive. Skulle helse deg så masse og ynskje deg lykke til.

Så er ferien slutt, jobb i morgon igjen. Men no ser det og ut som sommaren kjem. Er bra meldingar for Sør-Norge dei næraste dagane.

Masse helsingar frå tante og onkel i Drangedal

Anonymous said...

Heia Astrid!
Du er best, ingen protest!

Helsing hemmelig beundrar

Elise said...

Astridjentå, når du trur di eigå søster er din hemlige beundrar, så tar du rimelig feil. Opp med sjøltillitten jenta, det er nok eit tjuetals guttar som sitte heime i Norge og savne deg akkurat nå!!!

Og eg har forresten ingen planar om å legge ut adressa mi på bloggen din sånn at det dukke opp uventa gjester til meg i tide og utide. Eg sender deg ein mail, så får du versegod sende et kort til meg.