Monday, 30 July 2007

Trygt framme!

Ja, daa kan eg meddela at eg e trygt framme paa New Zealand, itte ei laaaaang reise. (Haugesund - Oslo - London - Los Angeles - Auckland - Tauranga) Men reisa aa alt har gaatt kjempefint, aa blei tatt imot med aapne armar av folkaa her!

Naa slite eg bare litt med aa komma inn i rett dognrytme, for eg e lys vaaken om natta, aa saa trott at eg ikkje greie aa haalla meg vaaken om dagen.. NZ e nemligt 10 timar foran Norge i tid, saa d merkes... Ellers e d litt slitsomt aa kommunisera med folk paa engelsk heila tiaa, merke ordforraadet ikkje e heilt paa topp aa at eg har glomt masse, men d komme vell itte kvart..

Bilder fra andre sida av jorda komme ogsaa...

5 comments:

Anonymous said...

Bra du er komen trygt fram!

Anonymous said...

kjekt å hørra du e velframme! imponert over blog;)

gooklem ag

Anonymous said...

Astrid!! Nå skulle jeg likt å være i dine sko :-) Du er ei heldig jente.

To tips til livet på NZ - hold deg unna Marmite (hvis du ikke allerede har kommet borti det, skjer det sikkert snart) og NYT hvert sekund :-)

Gleder meg til flere innlegg!

Klem fra Kari

siv said...

:) Så kjekt at du har skaffa deg blogg!! Sånn at vi kan følge med deg! Gleder meg masse til å se bilder frammover!

Astrid said...

What is Marmite???